domenica 16 dicembre 2012

besoja treguar fëmijëve - E PËRSËRI DO TË VIJË ME LAVDI PËR TË GJYKUAR TË GJALLË E TË VDEKURIT E MBRETËRIA E TIJ NUK DO TË KETË MBARIM




-      Baba, Luçia thotë se do të ketë një provim në katekizëm... A është e vërtetë?
-      Jo, jo, ti e di, don Luçano nuk është një tip provimesh...
-      Po si arrin ai të kuptojë nëse kam mësuar gjithçka? Nëse dikushnuk di asgjë, mund ta marrë gjithesi Kungimin e Parë?
-      Gjithçka që ti ke zbuluar mbi Jezusin nuk është një mësim shkollor; është se si e jeton dhe tregon gjithçka di mbi të.
-      Më pëlqen kjo gjë, baba, ke të drejtë...
-      Ti mund të tregosh Jezusin me qëndrimet, veprimet dhe fjalët e jetës tënde!
-      Sa mirë! Atëherë gjithë jeta është një provim katekizmi!
-      Është pikërisht kështu; mos u bëj merak, e ke kaluar provimin!

DRITËZAT
Në diten e Ngjitjes në qiell të Jezusit kishte përshëndetur dishepujt e tij, por ata, para se të largoheshin prej tij u kishte drejtuar akoma një pyetje: “Jezus, a do vijë tani mbretëria jote?”. Jezusi i kishte shikuar duke buzëqeshur: “Nuk u takon juve që të dini kur...”. Pastaj ishte ngritur mbi shikimin e tyre, drejt qiellit. Kishte ardhur për Jezusin momenti për t’u larguar nga bota. Dishepujt, duke e parë si ngritej pas një reje, nuk kishin arritur ta largonin shikimin. Kur tashmë Jezusi kishte mbërritur sferat qiellore, atje lart, hodhi një shikim  drejt tokës që po binte në errësirë. Vetëm disa drita të vogla ndriçonin lehtë mbi qytetin e Jeruzalemit. Kryengjëllit Gabriel, që kishte ardhur për të pritur Jezusin, kureshtar e pyeti: “Zot, çfarë janë ato drita të vogla?”. “I sheh edhe ti? Janë dishepujt e mi në lutje, të mbledhur përreth nënës sime. Plani im , sapo të hyj në qiell, është që të dërgoj Shpirtin tim, në mënyrë që këta pishtarë që dridhen të bëhen një zjarr gjithmonë i gjallë që të ndezë në dashuri, dalë nga dalë, të gjithë popujt e tokës!”. Kryengjëlli Gabriel  guxoi t’i pyesë: “ E çfarë do të bësh, Zot, nëse ky plan nuk arrihet?”. Pas pak çasteve heshtjeje, Zoti iu përgjigj me ëmbëlsi: “Unë nuk kam plan tjetër...”.

TANI E DI SE…
v Hyji është Zoti, mbretëron mbi të gjitha gjërat në qiell e në tokë
v Hyji është Zoti, fiton mbi të gjitha gjërat. Në fund, sido që të shkojnë gjërat, do të jetë Hyji fitimtari.
v Një njeri mundet vërtetë të besohet në Hyjin; nuk do të jetë kurrë i braktisur prej tij, çfarëdo gjëje të ndodhë. E Hyji nuk mund të bëjë gjë tjetër përveçse t’i besohet njeriut...
v Çdo fëmijë që rritet është përpara një objektivi. Hyji është me atë për t’i thënë: “Bëj qendër!”. “Jeta jote qoftë një kryevepër”, thonin Etërit e Kishes. Atëherë Hyji do të mbretërojë me të vërtetë në jeten e seciles krijesë të tijen.

LUTJE
Të lutem, Atë, Zoti im,
të kam parë në Jezusin, Birin tënd,
kam pranuar Shpirtin tend.
Përpara vetëm të përshëndesja,
tani kam mësuar se si të të lutem.
Jam një pemë që do të sjellë fryte,  
jam shkëndijë që do të sjellë zjarrë,
jamë një shteg që arrin në krye,
jam një faqe e bardhë për t’u shkruar.
Po të ishte jeta ime një libër,
ti, Hyj, do të ishe autori.
Ti ke shkruar historinë time.











Bruno Ferrero

1 commento:

  1. DR DAWN ËSHTË NJË SHPËTUES I JETËS DHE MUND TË JU SIGUROJ.
    Emri im është loana conga dhe jam këtu për t'u bashkuar me shumë njerëz këtu për të falënderuar Dr DAWN për ndihmën dhe gjestet e tij të mira ndaj meje. Kam pasur një përvojë të tmerrshme të thyerjes së zemrës me burrin tim. Ai më la dhe unë isha i shkatërruar dhe nuk gjeta asnjë ndihmë për ta kthyer atë. Në një moment isha në depresion derisa hasa në faqe ku njerëzit dëshmonin se si i ndihmoi Dr. DAWN. E kontaktova dhe ai nuk hezitoi asnjë moment të më ndihmonte edhe mua. Jo vetëm që e ktheva burrin tim pas 48 orësh, por dashuria dhe lumturia janë rikuperuar më mirë se kurrë. dr. Agimi është një personalitet i mrekullueshëm dhe nuk mund ta falënderoj sa duhet për shërbimin e tij vetëmohues ndaj njerëzimit. kontaktoni atë tani me email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159
    *Për magji dashurie.
    *Për të ndaluar abortin.
    *Për të mbetur shtatzënë.
    *Për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve.
    *Për të rivendosur paqen dhe lumturinë në martesën ose marrëdhënien tuaj.
    *Për të fituar biletën e lotarisë.
    Dhe të tjerët.

    RispondiElimina