martedì 4 dicembre 2012

Besoj - treguar fëmijëve - U kryqëzua për ne nën Poncin Pilat; pësoi dhe u varros, dhe u ngjall të treten ditë sipas Shkrimeve, e u ngrit në qiell dhe rri në të djathtën e Atit




-     Baba, pse në kishë gjendet ai kryqi i madh?
-     Sepse kryqi na kujton Jezusin.
-     Nuk më pëlqen fare. Jezusi ka vrima në këmbë dhe në duar. Sa dhimbje!
-     Ushtarët i kanë vendosur gozhdë në duar dhe këmbë...
-     Pastaj ka gjak mbi kokë, pse?
-     Mbi kokë i kanë vendosur një kurorë ferrash.
-     Unë nuk dua të shikoj. Eja të ikim.
-     Shiko fytyren e tij: a nuk të duket se Jezusi buzëqesh?
-     Po, duket gati sikur buzëqesh. Çfarë guximi!
-     Sigurisht Jezusi ka vuajtur, por kryqi na ka dërguar mesazhin më të rëndësishëm: “Ka jetë pas vdekjes”.


LIQENI I ARTË
Ishte një herë një liqeni i mrekullueshëm, përreth të cilit kishte lindur një fshat. Aty njerëzit jetonin të lumtur, fushat rriteshin të gjelbëruara; gjithçka dukej që shkoni më së miri. Njerëzit ishin vërtetë të lumtur... Nuk kishte shtëpi që nuk kishte të pakten një dritare që shikonte nga liqeni; në perëndim ishte një spektakël i mrekullueshëm! Kështu ishte, derisa një ditë biri i kryetarit të bashkisë, duke luajtur ndër shkëmbijtë, ra në liqen dhe u mbyt. Pas pak kohe, edhe kryetari i bashkisë vdiç  e që atëherë askush nuk guxoi t’i afrohej më liqenit të mallkuar. Një ditë një të huaj e kapen në breg të liqenit duke zënë peshk dhe u dënua për vdekje. Arrestohej kushdo afrohej bregut të tij. Erdhi zi buke e sipas të gjithëve ishte faji i liqenit; por nëse shirat zbritnin të shumta duke përmbytur fushat njerëzit ia vinin fajin liqenit. “Rrini larg liqenit, sjell vetëm vdekje dhe fatkeqësi!”, u përsëritnin të moshuarit e fshatit fëmijëve. Kështu, të gjithë banorët e fshatit filluanin të vuanin urinë dhe etjen dhe nga fytyrat e tyre u zhduk buzëqeshja. Një ditë e bija e kryetarit të ri të bashkisë shikoi mijëra salmonë që ngjiteshin në rrymën e lumit. Priste një fëmijë dhe dëshironte ta mbante gjallë. Kishte ditë që nuk hante, kështu që vendosi të peshkonte një salmon, e pjeku dhe i hëngri mishin. Ishte shumë i shijshëm. Me dorën e mbledhur si lugë mori pak ujë dhe e afroi tek buza. Ishte i freskët dhe i pëlqyeshëm. Menjëherë më pas filloi të ndjejë një gëzim të lehtë që pushtoi zemren e saj. Nuk ishte ndjerë kurrë kaq mirë. Fëmija i saj lindi i shëndetshëm dhe i fortë. Të gjithëve ajo u thoshte me zë të lartë: “Nuk është e vërtetë, mos mendoni se uji i liqenit sjell vdekjen! Është jetë dhe shëndet e gëzim!” Tani në brigjet e liqenit të artë jetojnë burra e gra të fortë dhe të lumtur. Liqeni është përsëri burim jete.

TANI E DI SE...
Ø  Jezusi ka vuajtur dhe ka vdekur vërtetë, pikërisht si të gjithë njerëzit.
Ø  Ka patur mundësi të shpëtojë vetveten? Jo, Jezusi nuk ka patur mundësi tjetër për të treguar se sa Hyji, Ati i tij, i donte njerëzit.
Ø  Por Jezusi është Hyj prandaj është ringjallur që edhe ne të dinim se Hyji është më i fortë se vdekja.
Ø  Jezusi na ka hapur një rrugë, kështu gjithçka ka nisur nga fillimi! Jezusi i ringjallur është siç do të jemi edhe ne, nëse do ta ndjekin në rrugën që na ka shënuar.

LUTJA
Nëse kokrra e grurit
nuk bjen në tokën e errët
 dhe nuk vdes,
mbetet e vetme;
vetëm nëse vdes mund të rritet.
Vetëm nëse kokrra qëndron në tokë,
poshtë në thellësi,
bëhet kallëz.
Kështu ka qënë edhe jeta e Jezusit:
ka zbritur në varr
për tu ringjallur në qiell!
Që unë të besoj,
që unë të shpresoj,
që unë të dua, o Zot!










Bruno Ferrero 

1 commento:

  1. DR DAWN ËSHTË NJË SHPËTUES I JETËS DHE MUND TË JU SIGUROJ.
    Emri im është loana conga dhe jam këtu për t'u bashkuar me shumë njerëz këtu për të falënderuar Dr DAWN për ndihmën dhe gjestet e tij të mira ndaj meje. Kam pasur një përvojë të tmerrshme të thyerjes së zemrës me burrin tim. Ai më la dhe unë isha i shkatërruar dhe nuk gjeta asnjë ndihmë për ta kthyer atë. Në një moment isha në depresion derisa hasa në faqe ku njerëzit dëshmonin se si i ndihmoi Dr. DAWN. E kontaktova dhe ai nuk hezitoi asnjë moment të më ndihmonte edhe mua. Jo vetëm që e ktheva burrin tim pas 48 orësh, por dashuria dhe lumturia janë rikuperuar më mirë se kurrë. dr. Agimi është një personalitet i mrekullueshëm dhe nuk mund ta falënderoj sa duhet për shërbimin e tij vetëmohues ndaj njerëzimit. kontaktoni atë tani me email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159
    *Për magji dashurie.
    *Për të ndaluar abortin.
    *Për të mbetur shtatzënë.
    *Për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve.
    *Për të rivendosur paqen dhe lumturinë në martesën ose marrëdhënien tuaj.
    *Për të fituar biletën e lotarisë.
    Dhe të tjerët.

    RispondiElimina